Garantie
Alle producten, die door ADCbit worden verkocht zijn volledig getest en hebben een standaard garantie.
Telecommunicatie of Enterprise-class apparatuur die wij verkopen, is ontworpen om jarenlang 24/7 te functioneren totdat het wordt vervangen door nieuwe technologieën. De kans is dus groot dat u de garantie van ons niet eens nodig zou hebben.
Als u toch ooit gebruik zou willen maken van onze garantie, maken wij u op attent dat alle onze apparatuur een standard garantie heeft, ook bekend als "Advance Replacement Warranty".
'Advance Replacement' betekent dat voor al u apparatuur, die moet worden vervangen onder garantie de volgende regel geldt: de onmiddellijke terugkeer van de apparatuur is niet noodzakelijk, omdat ADCbit eerst de vervangende apparatuur naar de klant toe stuurt.
De garantieperiode voor eindgebruikers is 1 jaar of een levenslange beperkte garantie, afhankelijk van de aangeschafte apparatuur en de voorwaarden van een arbeidsovereenkomst.
Retour:
Als u vragen heeft over de apparatuur die technische ondersteuning eist of moet worden vervangen, kunt u contact opnemen met onze technische team of uw vertegenwoordiger.
Zodra we de vervanging bevestigen zullen wij u een RMA-nummer (Return Material Authorization-nummer) geven. Daarnaast krijgt u van ons de instructies om de apparatuur terug te sturen.
Om de kwaliteit van de apparatuur te garanderen, wordt de vervangende apparatuur eerst 100% getest. Nadat het proces van de kwaliteitscontrole afgerond is, wordt de apparatuur naar de onvanger verzonden.
Let op:
Software, licenties, contracten, ondersteuning en configuratie-producten kunnen niet worden geannuleerd, geruild of geretourneerd.
De garantieperiode voor professionele dealer netwerk-apparatuur is 90 dagen.
Onze volledige voorwaarden van de verkoop zijn beschikbaar op aanvraag.