Garantie

Alle producten, die door ADCbit worden verkocht zijn volledig getest en hebben een standaard garantie.

Telecommunicatie of Enterprise-class apparatuur die wij verkopen, is ontworpen om jarenlang 24/7 te functioneren totdat het wordt vervangen door nieuwe technologieën. De kans is dus groot dat u de garantie van ons niet eens nodig zou hebben.

Als u toch ooit gebruik zou willen maken van onze garantie, maken wij u op attent dat alle onze apparatuur een standard garantie heeft, ook bekend als "Advance Replacement Warranty".

'Advance Replacement' betekent dat voor al u apparatuur, die moet worden vervangen onder garantie de volgende regel geldt: de onmiddellijke terugkeer van de apparatuur is niet noodzakelijk, omdat ADCbit eerst de vervangende apparatuur naar de klant toe stuurt.

De garantieperiode voor eindgebruikers is 1 jaar of een levenslange beperkte garantie, afhankelijk van de aangeschafte apparatuur en de voorwaarden van een arbeidsovereenkomst.

Retour:

Als u vragen heeft over de apparatuur die technische ondersteuning eist of moet worden vervangen, kunt u contact opnemen met onze technische team of uw vertegenwoordiger.

Zodra we de vervanging bevestigen zullen wij u een RMA-nummer (Return Material Authorization-nummer) geven. Daarnaast krijgt u van ons de instructies om de apparatuur terug te sturen.

Om de kwaliteit van de apparatuur te garanderen, wordt de vervangende apparatuur eerst 100% getest. Nadat het proces van de kwaliteitscontrole afgerond is, wordt de apparatuur naar de onvanger verzonden.

Let op:

Software, licenties, contracten, ondersteuning en configuratie-producten kunnen niet worden geannuleerd, geruild of geretourneerd.

De garantieperiode voor professionele dealer netwerk-apparatuur is 90 dagen.

Onze volledige voorwaarden van de verkoop zijn beschikbaar op aanvraag.